Wokół mieszkania, domu i ogrodu.

Budowa, remont, podatki, rachunki...

Liczba pytań: 14938

Liczba odpowiedzi: 208159

(2 odpowiedzi)
gość Pytanie zadaje: kraków zalogowana [24.04.09]
Tagi: kartę | kradzież | na | oszustwo | telewizja | wyłudzenie

Telewizja na Kartę czy to kradzież czy oszustwo?

W Styczniu kupiłem zestaw telewizji na kartę,skorzystałem z telefonu komórkowego aby za aktywować ,postępowałem zgodnie z instrukcjami głosowymi.
Wielokrotnie powtarzałem czynności ,i zawsze na końcu słyszałem cyt."wprowadzone dane są nie prawidłowe".Kilka wykonanych połączeń , wysłuchanie audycji reklamowej i ofertowej,w sumie kosztowało mnie 26zł.
Zareklamowałem ! W odpowiedzi otrzymałem informację że mogłem skorzystać z tel.stacjonarnego lub internetu.
Odwołałem się, lecz w drugiej odpowiedzi dostałem to samo zdanie.
Uważam że Telewizja na Kartę KRADNIE lub WYŁUDZA pieniądze za prowadzone połączenia telefoniczne z sieci komórkowych.
Pracowników ma niekompetentnych,nie umiejących odpowiedzieć na proste pytania,ani rzetelnie odnieść się do złożonej reklamacji.
IDĄ NA ŁATWIZNĘ I KRADNĄ DALEJ.

P.S.
Niebawem zamieszczę zeskanowaną treść naszej korespondencji.

POSZKODOWANYCH PROSZĘ O WPISY !!!

Najlepsza odpowiedź
↑ ↓
(119 - 96)
55%
[27.04.09]
W zupełnosci sie z tym zgadzam,też mam te same doświedczenia,tyle że z telefonu stacjonarnego.Wszystko to bardzo długo trwało,wiele dni,a pracownicy obsługi Polsatu/bo o takim tu piszę/bardzo niekompetentni,każdy obiecywał aktywację za 2 godziny,a nikt nie dotrzymał słowa.Dodam,że byłam wcześniej ich klientem,tylko na abonament i było wszystko w porządku.
gość  gość

Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Inne odpowiedzi
↑ ↓
(119 - 96)
55%
[27.04.09]
W zupełnosci sie z tym zgadzam,też mam te same doświedczenia,tyle że z telefonu stacjonarnego.Wszystko to bardzo długo trwało,wiele dni,a pracownicy obsługi Polsatu/bo o takim tu piszę/bardzo niekompetentni,każdy obiecywał aktywację za 2 godziny,a nikt nie dotrzymał słowa.Dodam,że byłam wcześniej ich klientem,tylko na abonament i było wszystko w porządku.
W zupełnosci sie z tym zgadzam,też mam te same doświedczenia,tyle że z telefonu stacjonarnego.Wszystko to bardzo długo trwało,wiele dni,a pracownicy obsługi Polsatu/bo o takim tu piszę/bardzo niekompetentni,każdy obiecywał aktywację za 2 godziny,a nikt nie dotrzymał słowa.Dodam,że byłam wcześniej ich klientem,tylko na abonament i było wszystko w porządku.
gość  gość
↑ ↓
(47 - 53)
47%
[07.03.12]
U mojej cioci trochę inny problem. Zainstalowali jej zepsuty dekoder :/ i caly czas gadali że wlącą kanaly. Cztery miesiące jest już bez tv bo nic nie chce odbierać a zaplacila za 2 lata z gory,... jutro ide do rzecznika w jej imieniu.... ODRADZAM tej TV!!!!!!!!!!!!!!
gość  gość
Dodaj odpowiedź
> Zaloguj

Dodaj zdjęcia lub inne pliki