Wokół mieszkania, domu i ogrodu.

Budowa, remont, podatki, rachunki...

Liczba pytań: 14066

Liczba odpowiedzi: 177597

Kategoria: Meble
(416 odpowiedzi)
gość Pytanie zadaje: gość zalogowana [08.02.13]
Tagi: agata | meble | opinie

Agata Meble opinie

Co sądzicie o meblach oferowany przez sklep Agata Meble? Jak oceniacie jakość mebli Agata Meble?

Najlepsza odpowiedź
↑ ↓
(401 - 350)
53%
[13.04.14]
Zadziwiające jest to, że jak klient jest niezadowlonony to zawsze opisze to gdzie się tylko da, z kolei jak jest zadowolony to się nie pofatyguje żeby wystawić dobrą opinię na necie. Jak to jest? Ja z kolei jestem zadowolona z zakupów w Agata Meble, nigdy nic nie reklamowałam i nie trafiłam na wadliwy towar.
gość  gość

Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Inne odpowiedzi
↑ ↓
(463 - 440)
51%
[05.04.13]
dzein??? pracujesz dla AGATA MEBLE że tak im słodzisz i wklejasz stronki z Agatą???? reklamy to na innym dziale a reklamacje w Agacie to problem wielu osób i to forum od tego jest.coś nie tak skoro na innym forum mnóstwo ludzi skarży sie na agatę.
gość  Anna
↑ ↓
(4 - 4)
50%
[07.04.13]
a co powiecie o obsłudze ?
gość  gość
↑ ↓
(1 - 1)
50%
[09.04.13]
Nie wywiązuja się z terminu dostawy, produkują bubla i jeszcze panienka z działu reklamacji wciska ludziom kit że w terminie 14 dni to oni sie mają ustosunkować do reklamacji a naprawa ? nie są w stanie okreslić!!! Może ktos łaskawie przyjedzie i naprawi bubla, szok!!!!
gość  kicka
↑ ↓
(3 - 3)
50%
[16.04.13]
Ja nie miałam jak do tej pory żadnych złych doświadczeń z salonem Agata meble. Oczywiście na dostawę musiałam poczekać ale jestem osobą wyrozumiałą i wiem że jest jakaś kolejka która obowiązuje. Znam inne gorsze sany i tam fakt, sprzedają buble.
Gosiaka  Gosiakazalogowana
↑ ↓
(0 - 0)
0%
[19.04.13]
po przejściu procesu odmowy reklamacji przez Agatę M. jednak mam wymienioną szafkę na nową!! .Jestem mile zaskoczona,po tygodniu od potwierdzenia reklamacji mam nowa szafkę.Dziękuję za szybką interwencję , pani Dorocie z reklamacji oraz panom z serwisu.Pozdrawiam,Anna.
gość  Anna
↑ ↓
(185 - 182)
50%
[20.04.13]
o proszę. Super, czyli jednak mimo jakiś tam przeszkód wszystko skończyło się dobrze, to fajnie, nie ma tragedii. przyznam że z ciekawością śledziłam ten wątek.
gość  Gość
↑ ↓
(61 - 60)
50%
[23.04.13]
Także mam bardzo złe doświadczenie z Agata Meble w Gdańsku Szadułki
zamówiłam towar 3 marca, termin realizacji miał być 15 tydzień, minął 16 mija 17 tydzień i żadnej informacji, po wielu awanturach w końcu poinformowali że mogę odebrać meble, teraz próbuję dodzwonić się przez cały dzień do działu transportu, nikt nie podnosi telefonu chyba będę musiała pojechać sama ok 90 km i uzgodnić termin transportu mam już serdecznie dosyć AGATA MEBLE NIKOMU NIE POLECAM POMIMO DUŻEGO WYBORU- SZKODA NERWÓW !!
gość  gość
↑ ↓
(0 - 0)
0%
[25.04.13]
Witam w imieniu firmy Agata Meble,

Prosimy o przesłanie danych zamówienia za pomocą formularza na stronie http://www.agatameble.pl/firma/kontakt.
Dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej wyjaśnić zaistniałą
sytuację.

Pozdrawiam,
eRzecznik Agata Meble
eRzecznikAgataMeble  eRzecznikAgataMeblezalogowana
↑ ↓
(0 - 0)
0%
[28.04.13]
Anna
po przejściu procesu odmowy reklamacji przez Agatę M. jednak mam wymienioną szafkę na nową!! .Jestem mile zaskoczona,po tygodniu od potwierdzenia reklamacji mam nowa szafkę.Dziękuję za szybką interwencję , pani Dorocie z reklamacji oraz panom z serwisu.Pozdrawiam,Anna.


Miałam przeczucie że to się dobrze skończy. Uważam że takie sytuacje są tylko sporadycznie i że ta z posta powyżej również będzie szybko wyjaśniona. Oni mają bardzo duży wybór i ja u nich lubię robić zakupy.
Gosiaka  Gosiakazalogowana
↑ ↓
(61 - 60)
50%
[10.05.13]
Ja natomiast kupiłem narożnik w Warszawie .Narożnik super poza małym problemem dostałem uszkodzony pani od reklamacji /POTRZEBOWSKA/ odpisała że niejest to wina sklepu ani producenta tylko moja ,,kpiny z klienta,,BO NIEWZIONIĘCIEM ICH TRANSPORTU ZA 100 ONI PROPONUJĄ MI NAPRAWĘ ZA 300ZŁ TAKĄ DECYZJĘ PODJĘŁA DYREKCJA AGATA MEBLE W WARSZAWSKIM SKLEPIE .Ja przekazuję sprawę do federacji ochrony konsumenta .Jesli ktoś na podobny problem proszę o wpisy z e mailem więcej spraw to pewniejsza wygrana a z tego co widać firma próbuje nabrać klentów. TOTALNY BRAK PROFESJONALIZMU I DOŚWIADCZENIA W SPRZEDAŻY MEBLI ZE STRONY SPRZEDAWCÓW ORAZ BRAK WSPÓŁPRACY Z KLIENTEM.WIELKA FIRMA MOŻE MAJĄ ZBYT WIELU KLIENTÓW I NIE ZALEŻNY IM NA DOBREJ OPINIJ.A SPRAWĘ ZAINTERESOWAŁEM REDAKTORÓW PEWNEJ GAZETY JAK BĘDZIE MIAŁ WYJŚĆ ARTYKUŁ Z PROWOKACJĄ NAPEWNO DAM ZNAĆ .
gość  SEBASTIAN
Dodaj odpowiedź
> Zaloguj

Dodaj zdjęcia lub inne pliki