Wokół mieszkania, domu i ogrodu.

Budowa, remont, podatki, rachunki...

Liczba pytań: 11951

Liczba odpowiedzi: 127160

Kategoria: Meble
(222 odpowiedzi)
gość Pytanie zadaje: gość zalogowana [08.02.13]
Tagi: agata | meble | opinie

Agata Meble opinie

Co sądzicie o meblach oferowany przez sklep Agata Meble? Jak oceniacie jakość mebli Agata Meble?

Najlepsza odpowiedź
↑ ↓
(85 - 45)
65%
[12.03.13]
Witam w imieniu firmy Agata Meble,

Niezmiernie nam przykro, z powodu zaistniałych sytuacji. Dokładamy wszelkich starań aby pracownicy salonów jak również ekipy transportowe obsługiwały Państwa na jak najwyższym poziomie. Wszystkie nierozwiązane kwestie reklamacji proszę zgłaszać na agatameble@agatameble.pl , podając nr produktu i zamówienia.

Pozdrawiam serdecznie,
eRzecznik Agata Meble
eRzecznikAgataMeble  eRzecznikAgataMeblezalogowana

Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Inne odpowiedzi
↑ ↓
(0 - 2)
0%
[05.04.13]
Powiem tak - to duża sieć sklepów i mają pewnie grube tysiące klientów. Na forum pisze w kółko pare niezadowolonych osób - myśle, że "normalny" odsetek błedów przy takiej ilości zamówien. Nie twierdze bynajmniej, że takie traktowanie klienta jest właściwe - bo nie jest. Chodzi mi tylko o to, że rzadko kiedy po udanym zakupie sofy czy kompletu mebli ktoś wchodzi na fora i szuka pozytywnych opinii, żeby jeszcze i swoje radości wylać w internecie, że jakie one piekne, cudowne, miekkie i urocze. W zbyt zabieganych czasach żyjemy, zadowoleni klienci raczej po prostu przechodzą nad tym do porządku dziennego i zajmują sie swoimi sprawami. Jeżeli natomiast zdarzy sie coś nieprzyjemnego, ludzie mają tendencje do pisania i mówienia o tym. Tylko o to mi chodzi - że na forum pisze raptem pare osób z wielu tysiecy - i tych pare osób wystawia opinie całemu sklepowi, moim zdaniem nie do konca słusznie. Rozumiem Wasze racje - ale nie zgodze sie z opinią, że pare niezadowolonych klientów to już kiepski sklep.
dzein  dzeinzalogowana
↑ ↓
(462 - 440)
51%
[05.04.13]
dzein??? pracujesz dla AGATA MEBLE że tak im słodzisz i wklejasz stronki z Agatą???? reklamy to na innym dziale a reklamacje w Agacie to problem wielu osób i to forum od tego jest.coś nie tak skoro na innym forum mnóstwo ludzi skarży sie na agatę.
gość  Anna
↑ ↓
(4 - 4)
50%
[07.04.13]
a co powiecie o obsłudze ?
gość  gość
↑ ↓
(1 - 1)
50%
[09.04.13]
Nie wywiązuja się z terminu dostawy, produkują bubla i jeszcze panienka z działu reklamacji wciska ludziom kit że w terminie 14 dni to oni sie mają ustosunkować do reklamacji a naprawa ? nie są w stanie okreslić!!! Może ktos łaskawie przyjedzie i naprawi bubla, szok!!!!
gość  kicka
↑ ↓
(3 - 3)
50%
[16.04.13]
Ja nie miałam jak do tej pory żadnych złych doświadczeń z salonem Agata meble. Oczywiście na dostawę musiałam poczekać ale jestem osobą wyrozumiałą i wiem że jest jakaś kolejka która obowiązuje. Znam inne gorsze sany i tam fakt, sprzedają buble.
Gosiaka  Gosiakazalogowana
↑ ↓
(0 - 0)
0%
[19.04.13]
po przejściu procesu odmowy reklamacji przez Agatę M. jednak mam wymienioną szafkę na nową!! .Jestem mile zaskoczona,po tygodniu od potwierdzenia reklamacji mam nowa szafkę.Dziękuję za szybką interwencję , pani Dorocie z reklamacji oraz panom z serwisu.Pozdrawiam,Anna.
gość  Anna
↑ ↓
(185 - 182)
50%
[20.04.13]
o proszę. Super, czyli jednak mimo jakiś tam przeszkód wszystko skończyło się dobrze, to fajnie, nie ma tragedii. przyznam że z ciekawością śledziłam ten wątek.
gość  Gość
↑ ↓
(61 - 60)
50%
[23.04.13]
Także mam bardzo złe doświadczenie z Agata Meble w Gdańsku Szadułki
zamówiłam towar 3 marca, termin realizacji miał być 15 tydzień, minął 16 mija 17 tydzień i żadnej informacji, po wielu awanturach w końcu poinformowali że mogę odebrać meble, teraz próbuję dodzwonić się przez cały dzień do działu transportu, nikt nie podnosi telefonu chyba będę musiała pojechać sama ok 90 km i uzgodnić termin transportu mam już serdecznie dosyć AGATA MEBLE NIKOMU NIE POLECAM POMIMO DUŻEGO WYBORU- SZKODA NERWÓW !!
gość  gość
↑ ↓
(0 - 0)
0%
[25.04.13]
Witam w imieniu firmy Agata Meble,

Prosimy o przesłanie danych zamówienia za pomocą formularza na stronie http://www.agatameble.pl/firma/kontakt.
Dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej wyjaśnić zaistniałą
sytuację.

Pozdrawiam,
eRzecznik Agata Meble
eRzecznikAgataMeble  eRzecznikAgataMeblezalogowana
↑ ↓
(0 - 0)
0%
[28.04.13]
Anna
po przejściu procesu odmowy reklamacji przez Agatę M. jednak mam wymienioną szafkę na nową!! .Jestem mile zaskoczona,po tygodniu od potwierdzenia reklamacji mam nowa szafkę.Dziękuję za szybką interwencję , pani Dorocie z reklamacji oraz panom z serwisu.Pozdrawiam,Anna.


Miałam przeczucie że to się dobrze skończy. Uważam że takie sytuacje są tylko sporadycznie i że ta z posta powyżej również będzie szybko wyjaśniona. Oni mają bardzo duży wybór i ja u nich lubię robić zakupy.
Gosiaka  Gosiakazalogowana
Dodaj odpowiedź
> Zaloguj

Dodaj zdjęcia lub inne pliki