Wokół mieszkania, domu i ogrodu.

Budowa, remont, podatki, rachunki...

Liczba pytań: 14938

Liczba odpowiedzi: 208159

Kategoria: Meble
(9 odpowiedzi)
gość Pytanie zadaje: gość zalogowana [19.04.12]
Tagi: 186wys | Gdzie | drzwi | mi | na | skrzydla | szer | uchylanych | wymiarach | zrobia | 72

Gdzie mi zrobią 2 skrzydła drzwi uchylanych o wymiarach 186wys na 72 szer?

Poszukuje dobrego rozwiązania do wnęki o wymiarach 146 szer i 190wys , najtaniej i najlepiej chyba uchylane ? czy może jakieś inne tanie dobre rozwiązanie znacie ?

Najlepsza odpowiedź
↑ ↓
(146 - 86)
63%
[19.04.12]
2 skrzydła uchylane ????
jeżeli uchylane to do góry ???

czy to mają być przesuwane drzwi czy otwierane bo raczej uchylane nie widzę możliwości
gość  gość

Sortuj wg: najstarszych / najnowszych / najlepszych
Inne odpowiedzi
↑ ↓
(146 - 86)
63%
[19.04.12]
2 skrzydła uchylane ????
jeżeli uchylane to do góry ???

czy to mają być przesuwane drzwi czy otwierane bo raczej uchylane nie widzę możliwości
2 skrzydła uchylane ????
jeżeli uchylane to do góry ???

czy to mają być przesuwane drzwi czy otwierane bo raczej uchylane nie widzę możliwości
gość  gość
↑ ↓
(19 - 8)
70%
[29.05.12]
Gosciu tradycyjne drzwi nazywa sie "uchylne". Autorka przekrecia na "uchylane" ;))

Nie wiem czy wneki nie byloby lepiej zabudowac przesuwanymi albo skladano-przesuwanymi. Cos jak na zdjeciu. W hurtowni Komandor kazdy stolarz moze kupic elementy i Ci to zmontowac
Załączniki:
lamane-komandor lazienka.jpg
 
gość  Pawelec
↑ ↓
(20 - 18)
53%
[10.06.12]
o jakiś nawiedzony - wie lepiej od autora pytania o co chodziło
i czyżby nie było innych firm jak komandor który wciska stale swoje reklamy ?????
na dodatek dużo tańszych
gość  gość
↑ ↓
(18 - 5)
78%
[14.06.12]
Zajmuje sie aranzacja wnetrz to sie domyslam, ze przy wnece o wys 1.90 autorka nie planuje uchylac drzwi do gory :-) Oczywiscie ze jest wiele firm produkujacych drzwi, kazdy zas ma prawo przekazac informacje. Proszę sobie darowac zlosliwosci bo tym nic nie wniesiemy do dyskusji
gość  Pawelec
↑ ↓
(29 - 10)
74%
[17.06.12]
a ja zajmuję się wykonywaniem mebli na wymiar i nie wciskam swoich reklam
chcąc odpowiedzieć na pytanie w sprawie drzwi chcę się dowiedzieć dokładniej o co chodzi zadającemu pytanie żeby zaproponować rozsądne rozwiązanie
gość  gość
↑ ↓
(8 - 5)
62%
[21.08.12]
To co obiecal Komorowski to juz wiemy ,czy to snpeli to tez juz wiemy ,nie wiemy co i ile zabierze i kogo to bedzie dotyczyc .Wiadomosci biegna szybko ,po pierwsze wiemy ,ze rolnicy straca wedlug tego to nawet bedzie wiecej bankrotow ,wiemy o zwolnieniach ludzi z budzetowki .Czekam co jeszcze zabierze Po z Komorowskim ,zeby calkowicie upodlic Polakow
gość  gość
↑ ↓
(9 - 6)
60%
[30.09.12]
Wszędzie ! nawet w komandorze jak powiesz ze chcesz takie drzwi to po prostu dołożą Ci dodatkowe zawiasy i nie będzie z Tym żadnego problemu
gość  gość
↑ ↓
(7 - 6)
54%
[25.11.12]
heja MIKI ....na niedawnych kcaclitkioh uroczystosciach w Paryżu ...UCZESTNICZYŁO 150 tys. francuzf3w....prawie 100 następnych przypłynęło do tego miasta na te uroczystosci specjalnie przygotowanymi łodziami...MIKI swiat staje na głowie......tego w takiej skali we Francjii dawno nie było...patrz pan ,,ciemnota szerzy sie zastraszajaco" poradzi sobie pan z tym problemem sam ??? bo u nas nawet SLD juz odchodzi od gejow i krytyki katolikf3w ...a nawet zaczyna im sprzyjać..
gość  gość
↑ ↓
(6 - 7)
46%
[27.11.12]
Nie on zaczal tylko jakis ubek leaczy w szpitalu. Zamiast godnie zdychac lub ozdrowiec Krzyz ze sciany sciagnal. Krzyz bydlakowi na scianie przeszkadzal a gowno we wlasnej d***e i sieczka we łbie juz nie...Dziwne.POZDRAWIAM SERDECZNIE!!! ironiczny anglosasps.Zwiedzam Warszawe.
gość  gość
Dodaj odpowiedź
> Zaloguj

Dodaj zdjęcia lub inne pliki